„Egy fürtben” Szeptemberben indul a paradicsom fogyasztást ösztönző közösségi marketing kampány második üteme

A FruitVeB 4 nagy paradicsomtermelő tész – Délalföldi Kertészek Szövetkezete, Floratom-Ker Szövetkezet, Hódkertész Kft., Trivega Kft. – megbízásából 2019 nyarán indította el a paradicsom fogyasztást ösztönző kampányát. A közösségi marketing minden előnyét kihasználva 2020-ban is folytatjuk a tavaly megkezdett munkát.

A négy termelői szervezet együttműködését jól kifejező „Egy fürtben” paradicsom fogyasztást ösztönző kampány húsvéti első üteme keretében az RTL Klub, a TV2 és az MTVA 1. csatornája hírműsorai előtt vetített szpotok segítségével hívtuk fel a fogyasztók figyelmét a paradicsom fogyasztásának kedvező élettani hatásaira. A paradicsom ugyanis az egyik legegészségesebb – szinte az év minden időszakában megvásárolható – zöldségnövényünk, melynek rendkívül magas a vitamin és ásványi anyag tartalma. Kiváló C-vitamin forrás, emellett jelentősaz A, B1, B2 és E7 vitamin tartalma, valamint sok értékes mikroelemet is tartalmaz.A paradicsomban található likopin a fontosabb karotinoidok közé tartozik, kiváló antioxidáns, amely hő hatására sem károsodik, így főzés során sem veszíti el kedvező táplálkozás-élettani tulajdonságait. Fontos tudni, hogy a paradicsomot érdemes befőzni, mert a likopin leggazdagabb forrása a paradicsomlé és a paradicsomszósz – gazdagabb forrás, mint a nyers paradicsom – fokozza, serkenti az immunrendszer működését. Érdemes tehát a paradicsomot a friss fogyasztás mellett főzve, egyéb zöldségekkel (padlizsán, cukkini, paprika, stb.) együtt grillezve, sütve vagy akár szárítva is naponta fogyasztani.

Szeptemberben indul kampányunk 2. üteme, amely keretében országszerte óriásplakátokkal, a Street Kitchen szakácsaival és Borbás Marcsi főszereplésével készülő receptvideókkal, rövid reklám szpotokkal az RTL Klub és az MTVA 1. csatorna hírműsorai közelében, valamint a Naponta 3×3 program Facebook oldalán közzétett posztokkal hívjuk fel a figyelmet a paradicsom fogyasztás fontosságára. Reméljük a közel másfél éve tartó paradicsom fogyasztási kampányunk több millió potenciális vásárló és fogyasztó figyelmét kelti majd fel, mert ne feledjük, az év minden szakában:

„Paradicsomból is a hazai az igazi!”



A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás