21 jún Útjára indult a ‘Meggy a lelke…’ fogyasztásösztönző kampányunk
A FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács fontos célja népszerűsíteni a zöldségek és gyümölcsök fogyasztását, ennek érdekében indítottuk el a meggy fogyasztását ösztönző kampányunkat.
2016 karácsonyán a feldolgozott meggy, 2017-ben pedig a friss gyümölcs volt a kampányunk fókuszában. 2018-ban éttermek közreműködésével indítjuk útnak rendezvénysorozatunkat, melynek keretében meggyel készült ételeket és süteményeket kóstolhatnak vendégeink.
A ‘Meggy a lelke‘ projektünk keretében 2018. június 21-től 24-ig a partner éttermeinkben kitűnő minőségű hazai meggyből kínálunk kóstolót vagy újdonságként választhatják az ínycsiklandó meggyes-polentás pohárdesszertet, amit szintén itthoni, friss meggyből, helyben készítenek.